Els extreballadors del diari Público i la Cooperativa Integral Catalana, aplegats sota el projecte MásPúblico, han aconseguit superar per la via del micromecenatge els 30.000 euros que s’havien proposat per intentar comprar la capçalera Público.es i generar un nou mitjà de comunicació. Es tracta de la xifra més alta recaptada a Verkami.

Com ja vam publicar, la plataforma ha ofert 240.000 euros per comprar el web del diari: de moment és l’única oferta que hi ha sobre la taula, la qual té el vistiplau de l’administració concursal. La quantitat recaptada a Verkami es sumarà a la que aportin els socis inversors i socis usuaris que s’han unit al projecte cooperatiu.

Aquest divendres, el projecte de MásPúblico ha agafat més visibilitat amb un número especial autogestionat amb motiu del primer aniversari del 15-M. L’exemplar, de 32 pàgines a color, es distribueix gratuïtament a Barcelona, València, Sevilla i Madrid. A més, es pot descarregar en PDF des del web. A banda de les informacions, reportatges i entrevistes, les seves pàgines serveixen per explicar el projecte.