La nova etapa d’Els matins, conduits per Ariadna Oltra i Helena Garcia Melero, es va estrenar aquest dilluns amb 105.000 espectadors i un 17,9% de quota de pantalla, segons dades de Kantar Media. Unes xifres que estan per sota de les obtingudes la temporada passada amb Josep Cuní, que va tenir una mitjana de de 117.000 espectadors i del 21,1% de share.

Malgrat que es tracta del primer programa i encara és d’hora per veure com evolucionarà l’audiència, Els matins han aconseguit començar amb bon peu i liderar la seva franja matinal, a 7,4 punts d’avantatge. En concret, entre les 8 i les 13.15 h, Telecinco va obtenir un 10,5% de quota de pantalla; La 1, el 8,5%, i Antena 3, el 7,8%.

Pel que fa a espais que podrien competir en format i que coincideixen en algun moment de la mateixa franja horària, El programa de Ana Rosa (9-12.45 h), a Telecinco, va obtenir 73.000 espectadors i un 11,9% de quota; La mañana de La 1 (10.15-14 h), 74.000 telespectadors i un 8,9%; i Espejo público (9-12.15 h), d’Antena 3, 44.000 espectadors i un 7,6% de share.