En els últims deu programes de l’etapa d’Els matins amb Josep Cuní (de l’11 al 22 de juliol), l’espai va assolir una mitjana de 96.000 espectadors diaris i una quota de pantalla del 17,2%. En la nova etapa amb Ariadna Oltra i Helena Garcia Melero, en les deu primeres emissions (del 5 al 16 de setembre), Els matins van obtenir 89.000 espectadors de mitjana i un 16,5% de share.

Una lleu davallada de 7.000 espectadors i set dècimes que no evita que el programa continuï liderant la seva franja horària. Tot i així, si es comparen aquestes xifres amb les de fa un any, la diferència sí és més significativa, doncs els deu primers dies de la temporada passada la mitjana va ser del 19,9%, 3,4 punts més que els d’ara.

La caiguda es centra principalment en el primer tram del programa, de 8 a 12 h, quan és més informatiu, perquè des d’aleshores i fins al final, el format magazín sí que supera lleugerament el share del juliol a la mateixa hora.

En la nova etapa, a més, hi ha hagut un canvi en el perfil de l’audiència, segons les dades de Barlovento. Si amb Cuní la majoria d’espectadors eren homes, amb Oltra i Garcia Melero majoritàriament són dones.