L’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació i Guía de Medios han arribat a un acord de col·laboració pel qual els mitjans de l’AMIC podran publicar les seves tarifes publicitàries en el portal guiademediosdigital.com de forma gratuïta. Actualment, el directori ja té les tarifes dels més de 200 membres de l’Associació, però ara aquests obtenir una contrasenya per afegir o canviar les dades al llarg de l’any perquè el planificador les tingui actualitzades.

Guiademediosdigital.com ha posat en marxa un editor de tarifes de publicitat que permet als mitjans publicar les seves tarifes en cinc passos i facilita la contractació d’espais publicitaris a les agències de mitjans i de publicitat. En la plantilla també es poden afegir enllaços web, així com documents Excel i PDF. 

Amb la nova aplicació, a més, els professionals de les agències tenen la possibilitat de segmentar els mitjans segons diferents criteris, acumular dades i extreure-les per a les seves anàlisis. La consulta permet, a banda de la gestió de les tarifes de publicitat, accedir a les dades de contacte de mitjans, professionals, empreses del sector i anunciants.

Actualment, Guia de Medios té registrats més de 7.000 mitjans de premsa, revistes, digitals, blogs, ràdio i televisió, i més de 2.500 grups de comunicació, editores, productores i exclusivistes, així com 10.000 directors i equips de màrqueting i publicitat d’empreses anunciants, agències de mitjans i agències de publicitat, i 5.000 professionals de grups, editores i exclusivistes.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram