La sisena edició de la Jornada de la Xarxa de Museus Marítims de la Costa Catalana se celebra aquest dijous plantejada com un punt de trobada entre els professionals dels museus i els de la comunicació a partir del qual es puguin crear sinergies que afavoreixin ambdós col·lectius. Amb el nom de Museòlegs i periodistes. Noves perspectives i relacions, la jornada té lloc al Museu Marítim de Barcelona de 10 a 18.30 h.

L’esdeveniment compta amb diferents ponències i una taula rodona final.

  • Exposar és narrar – Vicenç Villatoro, periodista i director del CCCB (10.30 h).
  • El rol del periodista i el rol del gabinet de premsa. Com arribar a un punt de trobada – Montse Llamas, periodista, directora d’AlaOeste, i professora de comunicació i imatge corporativa a la UOC (12 h).
  • Blogger i microbloggers: prescriptors digitals en un món 2.0 – Daniel Zapater, editor del blog Mosaics de Cultura i comunicador cultural a Iuris.doc (12.45 h).
  • Construire unes stratégie de communication pour le muséum – Anne Blanquer-Maumont, responsable de comunicació del Muséum de Toulouse et Quai des Savoirs (15.30 h).
  • Comunicar per apropar-se a les audiències – Susana Navarro, cap de l’àrea de comunicació i màrqueting del Museu Marítim de Barcelona (16 h).
  • Pla de comunicació del Museu de les Terres de l’Ebre – Àlex Farnós i Joan Grau, director-gerent i tècnic de comunicació del Museu de les Terres de l’Ebre (16.20 h).
  • El departament de comunicació del Museu de Ciències Naturals de Barcelona: qui som i com comuniquem – Gemma Redolad, cap d’imatge i comunicació del MCNB (16.40 h).
  • Taula rodona de mitjans de comunicació amb Àngel Madrià d’Editorial Gavarres; Enric Rimbau, cap de continguts de La Xarxa; Pere Izquierdo, tècnic dels Museus de Sitges, i Miquel Martí, director del Museu de la Pesca (17 h). 
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram