El Teatre Prado de Sitges serà de nou l’escenari dels Premis Impacte i la Nit del Màrqueting i la Comunicació, que celebraran la propera edició el 9 de maig. Per segon any, serà en el marc del festival d’innovació en comunicació Sitges Next, que tindrà lloc els dies 9 i 10. Així doncs, la població del Garraf tornarà a ser l’epicentre del sector.

Els Premis Impacte i la Nit estan organitzats pel Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i compten altre cop amb la direcció de Carlos Ortet, conseller delegat de l’agència Zoopa i vicedegà d’innovació en continguts i producció de l’entitat.

L’esdeveniment té tres fases seguides diferenciades. En primer lloc, el lliurament dels Premis Impacte al Teatre Prado com a reconeixement a les campanyes, accions, projectes i professionals més destacats del darrer any. Tot seguit, als jardins del Prado, els assistents poden gaudir d’un sopar amb actes de reconeixement i actuacions. I finalment, hi haurà una fi de festa al xiringuito La Iguana de la platja.

En aquesta edició, el Col·legi apostarà per destacar la rellevància que tenen les generacions joves en el present i el futur del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques a Catalunya.

Els creadors visionaris protagonitzaran el Sitges Next 2024
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram