Els Premis Impacte que organitza el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya han rebut 136 campanyes en la seva sisena edició.

Enguany les categories han crescut de tres a nou: a les de comercial, social i innovació s’han afegit XXSScraftbranded contentestratègia de comunicació, mobile i health. A banda, la junta de l’entitat atorgarà el títol de Membre d’Honor.

El director general del Col·legi, Antonio Traugott, ha qualificat de “molt bona notícia” la recepció de 136 campanyes. “El sector català té ganes de mostrar els seus millors treballs i els Impacte són un gran aparador per aconseguir-ho”, assenyala.

Els guardons han estat remodelats amb l’objectiu de “representar i donar a conèixer de la millor forma possible la realitat dinàmica i transformadora que viu el sector de la comunicació i el màrqueting”.

Els guardons es lliuraran el 16 de juliol en un acte al Museu del Disseny de Barcelona, en el marc de la Festa de l’Estiu que organitza anualment el Col·legi.