En motiu de l’aniversari del 15-M, la cooperativa d’extreballadors de Público va llançar un número especial gratuït sota la marca MásPúblico, però als propietaris de la capçalera sembla que no els ha agradat la iniciativa, ja que estaria estudiant demandar-la, segons informa El Confidencial Digital. El motiu seria que van utilitzar sense permís la maqueta de l’edició en paper del desaparegut diari, amb l’argument que els drets d’imatge i marca pertanyen als antics propietaris, entre ells Jaume Roures i Tatxo Benet.

El nou projecte

Segons el digital, fonts properes a Display Connectors, la nova propietària, haurien explicat que la prioritat és continuar el projecte de Público.es amb 25 treballadors, entre ells alguns dels actuals redactors (d’altres ja han comunicat que pleguen), i que si els resultats són positius s’ampliaria la plantilla amb 20 professionals més.

A banda, a mig termini no es descarta portar altre cop Público als quioscos, però com a publicació setmanal o quinzenal, i sempre que la crisi publicitària s’hagi solucionat.

Per comandar aquesta nova etapa tot apunta que s’atorgarà la direcció a Carlos Enrique Bayo, el darrer redactor en cap d’internacional de Público.