El mes d’octubre, TV3 va tornar a liderar l’audiència a Catalunya i ho va fer amb un 15,2% de quota de pantalla, a 3,4 punts de distància de Telecinco. Un dels factors determinants d’aquesta incontestable primera posició (assolida durant 13 dels 14 darrers mesos) es troba en els Telenotícies, els quals lideren totes les seves franges horàries.

A l’octubre, els informatius de TV3 van assolir shares d’entre el 22 i el 33%, superant clarament els de la resta de cadenes. A més, el Telenotícies migdia va ser el programa més vist a Catalunya en un total d’11 dels 31 dies del mes i el segon més vist durant 15 dies més, mentre que el Telenotícies vespre va ser líder durant sis dies d’octubre.

A banda, entre els 25 programes més vistos del mes passat hi ha cinc edicions dels informatius: el Telenotícies cap de setmana vespre del 28 d’octubre (setè programa més vist amb 790.000 espectadors i un 24% de quota de pantalla); el Telenotícies migdia del 12 d’octubre (vuitè, amb amb 782.000 televidents i un 35,2%); el Telenotícies vespre del 29 d’octubre (desè, amb 762.000 telespectadors i un 29,7% de share); el Telenotícies cap de setmana migdia del 21 d’octubre (catorzè amb 687.000 i un 28%), i el Telenotícies comarques del 19 d’octubre (23è amb 494.000 espectadors i un 25,2% de quota).

Finalment, segons el panel de l’empresa GfK, TV3 es manté com la cadena generalista més ben valorada amb una puntuació del 7,97, en part gràcies també als TN. En concret, el 96% del panel valora que els informatius de la cadena pública són creïbles i de confiança, mentre que el 92% opina que són imparcials i objectius.