Amb el nou any, els grups Enderrock i NacióDigital han estrenat un acord de col·laboració de caràcter estratègic i tecnològic. L’aliança inclou també l’exploració de nous productes i accions editorials conjuntes, mantenint al marge les respectives marques, a més de la suma d’audiències.

En una primera fase, la col·laboració d’Enderrock amb NacióDigital se centrarà en la difusió conjunta de continguts informatius i novetats musicals, de manera que la suma d’esforços enforteixi les respectives capçaleres i en garanteixi una major difusió, expliquen ambdós mitjans. A més, el mitjà musical elaborarà i difondrà a través de nous canals els seus temes exclusius i compartirà estrenes discogràfiques setmanals amb NacióDigital.

Per la seva part, NacióDigital facilitarà al grup Enderrock la posada en marxa d’una nova plataforma musical, la qual s’iniciarà aquest mateix mes amb la votació dels Premis de la Música Catalana i es concretarà al març amb la posada en marxa d’un nou web. Aquest inclourà un diari musical i el rellançament del setmanari EDR (a partir d’aquest mes, cada divendres), a més de material audiovisual en format de TV i ràdio interactiva.

Com a novetat, els usuaris també tindran accés al fons editorial de les capçaleres publicades per Enderrock en els darrers 25 anys: la revista homònima, a més de 440Clàssica&Jazz, Sons de la Mediterrània-Folc, Jaç i L’Espectacle.