Punta Alta, l’agència de màrqueting i comunicació en salut d’Alta Grupo de Comunicación, ha incorporat Enric Gómez com a nou director general, amb la premissa de continuar amb la tendència de creixement que l’empresa ha experimentat els últims anys i potenciar els seus serveis.

La incorporació de Gómez respon a l’interès de Punta Alta d’afrontar els nous reptes dels propers anys i al seu esperit de creixement i millora constant.

Enric Gómez acumula més de 20 anys d’experiència com a especialista en comunicació en salut, i aterra a Punta Alta després de treballar a The Interpublic Group, a través de Weber Shandwick Worldwide com a director de comptes de la divisió de healthcare & food, i WPP a través de Bassat Ogilvy Comunicación, com a director general adjunt de l’oficina de Barcelona i com a director general d’Ogilvy Healthworld a Espanya.

“La situació actual per la qual passa el sector de la comunicació, i en especial el de la comunicació en salut, necessita d’una visió innovadora i multidisciplinària com la que ofereix Punta Alta. Estic content de poder formar part d’un equip jove, amb ganes de superar-se i de seguir creixent. Estic segur que serà un repte enriquidor i al qual m’enfronto amb tota l’energia necessària”, ha assenyalat Enric Gómez.