El passat febrer, Helena Ortiz i Sara Molina van publicar el número zero del projecte de revista infantil Namaka, sota l’assessorament del TecnoCampus de Mataró. Davant la bona acollida de la prova pilot i l’interès despertat, les dues emprenedores ara ultimen el seu llançament a tot el país.

La publicació tindrà una periodicitat bimestral i el primer número sortirà a principis de juny. La previsió és que estigui present com a mínim en 110 establiments de tot Catalunya i formi part de l’oferta de 120 biblioteques.

Per ajudar a finançar l’arrencada de la nova publicació, Ortiz i Molina han posat en marxa una campanya de micromecenatge que té per objectiu recaptar 6.000 euros.

Namaka es presenta com una revista lúdica i participativa que fomenta la lectura a través del joc, i una alternativa a les publicacions més comercials del mercat. La voluntat de les seves impulsores és fomentar el plaer per la lectura dels més petits i estimular la seva imaginació i creativitat.

En cada número, la revista proposarà un fil conductor que faci de lligam entre les diverses seccions, amb continguts que poden abastar des de temes científics a qüestions humanístiques.