El recinte Gran Via de Fira Barcelona acull de dimarts a divendres Grada Congrés Gràfic, el saló de la imatge i el coneixement, que se celebra en el marc del Graphispag, la fira de la indústria gràfica i la comunicació visual.

Coorganitzat amb el Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya, Grada té com a grans eixos la imatge i societat, l’edició i comunicació visual, i la relació entre art, cultura i tecnologia, així com el talent emergent.

El programa inclou conferències, tallers, masterclasses i sessions de networking, a més d’un espai expositiu de productes i serveis adreçats als professionals del disseny gràfic, la comunicació visual i els sectors vinculats a la imatge.

Grada Congrés Gràfic s’incorpora al programa d’activitats de Graphispag (coorganitzat per Fira de Barcelona i Graphispack Associació) per oferir continguts a mida per a dissenyadors i altres col·lectius que utilitzen la imatge en els seus processos creatius. L’objectiu és acostar dos mons interrelacionats, el disseny i la impressió.

“D’una banda, concentrem i generem coneixement d’actualitat al voltant de diferents disciplines creatives i, de l’altra, mostrem solucions, materials i tecnologies d’impressió que facilitaran la materialització dels projectes que realitzen dissenyadors i altres professionals de la comunicació visual que diàriament són prescriptors i usuaris dels productes gràfics”, explica Jordi Magre, director de Graphispag.

Graphispag reuneix l’última tecnologia, equips d’impressió i acabats, materials, suports i tintes per crear productes impresos per a tot tipus de sectors. La fira compta amb diferents àrees experiencials, demostracions, espais d’innovació i conferències al voltant de les possibilitats comunicatives i creatives de la impressió i la comunicació visual.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram