La consultora audiovisual GECA i l’empresa tecnològica Konodrac han tancat un acord de col·laboració amb l’objectiu d’impulsar i desenvolupar les dades per als serveis de televisió híbrida HbbTV. L’objectiu és oferir una anàlisi més gran i detallada sobre l’emissió televisiva de continguts.

Amb aquesta aliança, GECA i Konodrac integren les respectives experiències en consultoria i anàlisi de TV, i sumen forces per aportar més contingut i rigor en la informació que el big data i l’analítica predictiva aporten a al negoci en el sector televisiu.

GECA destaca que la informació censal i homologada recollida per Konodrac permet, entre d’altres, saber en temps real com es comporta l’audiència d’SmartTV: conèixer quins són els hàbits i interessos dels espectadors, impactar-los individualment amb missatges comercials i editorials, o portar un control detallat de l’eficàcia i l’abast de les campanyes publicitàries orientades a grups específics de televidents.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram