Godó continua diversificant el seu camp d’acció amb la compra d’una participació majoritària d’Experientia Sports & Entertainment Group, empresa dedicada a la creació i producció d’experiències pròpies i de tercers. Amb aquesta operació, el grup vol créixer en esdeveniments de marca i esportius.

Creada el 2021, Experientia S&E desenvolupa tant experiències per a anunciants sota la marca MKTG Spain com esdeveniments esportius propis i de tercers a través d’RPM Sports. La companyia també ofereix altres serveis d’estratègia, comercialització i mesurament de patrocinis, a més de consultoria audiovisual i una divisió per al desenvolupament i producció d’exposicions.

Amb aquesta operació, Godó es proposa impulsar el pla estratègic d’Experientia S&E i superar els 75 milions d’euros de facturació en quatre anys, el que suposa un increment del 60%.

“Portem quatre anys treballant en la nostra estratègia de diversificació, desinvertint en actius en els quals no teníem majoria o que no eren estratègics, i adquirint actius en l’àmbit dels continguts i experiències que aportin gran valor afegit a les marques. L’operació d’Experientia S&E Group és un pas molt important a la nostra estratègia”, assenyala Carlos Godó, conseller delegat del grup.

“L’aliança amb el Grup Godó ajudarà a impulsar el creixement d’Experientia S&E Group per assolir els objectius del nostre pla en menor temps, de manera que és una gran oportunitat per a nosaltres poder comptar amb un soci industrial de llarg recorregut”, assegura Jesús García, conseller delegat d’Experientia, qui continua al capdavant de l’empresa i com a accionista.

Les adquisicions recents s’integren a We Rock

Aquesta darrera adquisició de Godó s’afegeix a d’altres realitzades recentment, com l’agència creativa Casanova i l’agència d’influencers Leaders, rebatejada com a Milkyway. El grup també ha comprat l’agència d’activació de campanyes Digital Group i ha creat orgànicament l’agència Uptivity dedicada a experiències, que passarà a formar part d’Experientia S&E.

Totes aquestes adquisicions han quedat integrades en el perímetre del subhòlding We Rock, amb Jorge Planes com a director general, que ha liderat aquestes operacions de compra.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram