El canal GOL oferirà en format vertical a través del seu perfil a TikTok el partit entre la Reial Societat i el Betis de la Lliga de Futbol Professional, que es disputarà el 15 d’abril. D’aquesta manera, Mediapro produirà el primer matx de futbol en aquest format a l’Estat, i LaLiga es convertirà en la primera gran competició europea que ofereix un partit a través de TikTok.

Mediapro desplegarà un dispositiu especial que comptarà amb una unitat mòbil 4K i més de 30 professionals que treballaran per a la producció exclusiva del partit en format vertical, una experiència nativa per a TikTok que inclourà l’adaptació de tots els gràfics i una personalització de la retransmissió dissenyada per a dispositius mòbils i noves audiències.

L’emissió començarà a les 20.30 h i estarà conduïda per Nacho Hernáez i Carla Gabián, creadors de continguts en futbol a TikTok, amb qui els seguidors podran interactuar a través del xat en directe.

A banda, el partit entre la Reial Societat i el Betis també es podrà seguir a GOL en obert a través de la TDT, així com en els diferents operadors de pagament, amb la narració de Jordi Domínguez i els comentaris d’Alberto Edjogo.

“Aquesta iniciativa amb TikTok i LaLiga reforça l’aposta de Mediapro per la creació de continguts adaptats al nou ecosistema digital, oferint als fans del futbol espanyol experiències innovadores i noves vies de participació i interacció”, destaca el director de màrqueting de Mediapro, Ignacio Arrola.

Per la seva part, el director d’estratègia digital de LaLiga, Alfredo Bermejo, explica que aquest és un pas més “cap a la recerca per construir noves audiències i portar el futbol a tots els espectadors”. “Aquest acord amb TikTok confirma la feina que LaLiga i Mediapro venen realitzant durant les últimes temporades per continuar creant valor i innovant amb les retransmissions dels partits”, subratlla.