Renovació total. Després de 1.810 números i més de 35 anys als quioscos, l’històric setmanari deixa de ser una guia de la ciutat i es transforma en la revista enBarcelona by Guía del Ocio BCN. La renovada publicació adopta un format més gran i un nou disseny, es fa bilingüe (castellà-anglès) i passa a tenir una periodicitat mensual. A més, incorpora nous continguts i seccions relacionades amb la moda i la bellesa, les tendències, la vivenda, l’arquitectura i el disseny. L’objectiu de la nova línia, dirigida tant als barcelonins com als visitants, és “promoure” el comerç i el turisme de la ciutat, a banda de l’oci i la cultura.

La publicació impresa es complementarà amb el web, que s’actualitzarà diàriament i acollirà tota la informació de la cartellera que fins ara es publicava en paper. A més, enBarcelona compta amb una edició per a smartphones.

La nova revista, realitzada pel mateix equip que Guía del Ocio, compta amb una difusió de 60.000 exemplars: 30.000 a quioscos (a un preu de 2 euros); 25.000 a hotels de 3, 4 i 5 estrelles, i 5.000 a entitats culturals i punts turístics.