Kantar ha nomenat Gustavo Nuñez com a nou director general de la divisió de mèdia per al sud d’Europa. El directiu, amb més de 20 anys d’experiència en el sector, es va incorporar al grup l’any passat com a director comercial per a Europa, Orient Mitjà i l’Àfrica.

Nuñez substitueix en el càrrec Miguel Ángel Fontán, vinculat a la companyia durant 25 anys. En les properes setmanes ambdós treballaran plegats per garantir una transició “fluïda i ordenada”, segons el grup.

El nomenament de Gustavo Nuñez respon a la nova organització que Kantar ha definit per a la divisió de mèdia a Espanya amb l’objectiu de reforçar el seu posicionament a nivell global.

El nou director general s’encarregarà dels mercats d’Espanya i Itàlia, juntament amb Suïssa i Israel, països que segons Kantar comparteixen un fort negoci de mesurament d’audiències de televisió, a més d’una creixent necessitat d’expandir i integrar el mesurament de nous suports digitals.