El grup Hearst Magazines Europa ha decidit implementar una sèrie de canvis estratègics en la seva estructura amb l’objectiu “d’alinear” les seves quatre unitats de negoci –Regne Unit, Itàlia, Espanya i Holanda– sota un enfocament únic per tal d’afavorir la col·laboració entre elles.

Sota el lema de One Hearst Europe, els canvis són un primer pas en la reorganització de la companyia al grup amb la intenció de transformar-la en una empresa de comunicació “més col·laborativa i orientada a futur”.

Així doncs, Hearst funcionarà com una estructura transversal organitzada per funcions en lloc de per països. Els diferents equips continuaran operant en els respectius mercats i gestionant comptes de resultats independents a nivell local a través dels directors responsable de la unitat de negoci de cada país.

Les quatre noves divisions de Hearst Europa, són:

  • Operacions centrals, liderada per Claire Blunt (directora financera i d’operacions de Hearst UK) com a directora financera, d’operacions i dades.
  • Continguts i consumer (B2C), amb Giacomo Moletto (conseller delegat d’Europa Occidental) com a director general d’operacions.
  • Màrqueting (B2B), encapçalada per James Wildman, responsabilitat que de moment comptabilitzarà amb la presidència de Hearst Magazines Europa.
  • Recursos humans, dirigida per Surinder Simmons (directora de recursos humans de Hearst UK).

Amb la nova organització, les quatre unitats treballaran compartint informació, experiència i bones pràctiques.

L’estratègia de Hearst Magazines Europa se centrarà en tres pilars comercials: acceleració digital, diversificació d’ingressos i creixement de la quota de mercat en paper.