Hearst España ha implementat canvis estratègics en la seva estructura amb l’objectiu de transformar-se en una empresa capaç d’afrontar nous reptes i de proveir solucions de comunicació integrals i innovadores als anunciants, i experiències i continguts prèmium als consumidors.

La nova organització implica la creació de dues àrees. Una és la direcció de publicitat i solucions de comunicació, amb Pedro Mayenco al capdavant, enfocada a oferir serveis integrals a agències i anunciants. Aquesta àrea es reforça amb dues noves divisions: Hearst Agency, que desenvoluparà projectes a mida de màrqueting, i Hearst Events, que oferirà la seva experiència en l’organització d’esdeveniments i accions especials.

L’altra nova àrea és la direcció de desenvolupament de marques i consumidors, a càrrec de José Ángel Morales, orientada a afavorir l’experiència dels usuaris. L’objectiu és aprofundir en el coneixement de les audiències de Hearst i consolidar les comunitats a l’entorn de les seves marques, desenvolupant l’oferta de productes i serveis sota models de registre, venda o subscripció en qualsevol de les plataformes.

“Confio plenament en què aquesta nova organització ens permetrà oferir una proposta de valor personalitzada als nostres clients i audiències reforçada per la gran potència i excel·lència de les nostres marques”, diu la consellera delegada de Hearst Espanya, Cristina Martín Conejero.

L’estratègia de la companyia posa el seu focus en tres grans reptes: l’acceleració digital, la diversificació d’ingressos i la contínua excel·lència dels seus productes tant per als anunciants com per als consumidors.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram