L’associació que representa el sector de la publicitat, el màrqueting i la comunicació digital a l’Estat, IAB Spain, va escollir la setmana passada nova junta directiva, que s’ha ampliat de 13 a 16 membres. El nou president és Mikel Lekaroz (Hi Media) en substitució de Javier Navarro, que va haver de deixar el càrrec a mitjan juny al deixar de treballar a Havas Digital. A més, David Segura (DoubleYou) serà el nou vicepresident en substitució d’Àlex Marquina (TV3), qui va assumir la presidència provisionalment durant dues setmanes.

La resta de la junta són Jordi Pi (TV3), Hortensia Fuentes (Prisa Digital) i Yago Sosa (Unidad Editorial), en representació dels mitjans de comunicació; Carlos de Torres (Microsoft Advertising), Yago Castillo de Vivero (Terra) i Roberto Campo (Yahoo!), com a nadius digitals; Rafael Calleja (Mediacontacts), Alberto San Agustín (Universal) i Miguel Esteban (Zeddigital) com a agències de mitjans; Enric Nel·lo (Archibald Ingall Stretton) i Adolfo González (Tapsa), juntament amb Segura, com a agències digitals; Ángel Fernández (Adconion), que com Lekaroz representa les xarxes publicitàries i d’afiliació; Daniel Shaikh (YOC), en mòbil, i Manuel Sala (OJD Introl).

L’ampliació, que ja es va aprovar fa un any, persegueix reflectir de forma més fidedigna la realitat del sector de la comunicació i la publicitat digital, i garantir la presència dels principals sectors d’activitat del negoci digital.