
La periodista i escriptora Joana Bonet [Foto: Joanna Chichelnitzky]
El jurat del premi ha volgut destacar especialment la “capacitat de Bonet per impulsar el lideratge femení i la seva influència en el periodisme cultural”, així com la seva aportació al debat social contemporani.
La resta de guardonades han estat Roser Roca Toha, directora general i CEO d’Airbus GeoTech, premi a la planificació, Innovació i internacionalització; Eva Figuera, gerent de l’Associació Contra el Càncer a Lleida, premi Projecte Empresarial Social amb Gran Impacte; Raquel Barrachina, premi a jove emprenedora; Mercè Batlle, presidenta d’Aremi, premi a la trajectòria; Laura Revés, premi a l’Associada; i Sandra González, premi al millor treball d’investigació o tesis doctoral de la Universitat de Lleida (UdL).
El jurat destaca “la seva trajectòria professional i la seva influència en el lideratge femení dins del món de la comunicació”
El jurat d’aquesta edició el formen Laia Rogel (presidenta d’Ap!Lleida), Lidia Mor (Diputació de Lleida), Isabel Hornos i Pilar Bosch (Ajuntament de Lleida), Maria Pilar Espax i Sílvia Puertas (Generalitat de Catalunya), Júlia Arno (PIMEC Lleida), Esther Garcia (Cambra Comerç Lleida), Joan Baigol (Turó de la Seu Vella), Laia Borderas (Caixa Rural) i Ramon Teixidó (Occident).
Els premis de la Federació d’Empresàries Ap!Lleida volen posar en valor la contribució de dones referents en l’àmbit empresarial i social.
El lliurament del premi tindrà lloc el 9 d’abril a la Seu Vella de Lleida, en el marc de la gala anual de l’entitat, que enguany coincideix amb el 20è aniversari de la federació.
Joana Bonet: “La meva aportació ha estat unir la moda i la cultura”


