El diari digital Jornal.cat ha estrenat un pòdcast i ha actualitzat la seva imatge corporativa. Amb la posada en marxa del format àudio, el mitjà pretén reflexionar sobre les aportacions i els reptes de l’economia social i solidària en diferents àmbits de la societat. La primera temporada, que compta amb deu episodis, està pensat per “riure i conversar sobre una altra manera de fer economia”.

El pòdcast de Jornal.cat està conduït per la directora del mitjà, Aina Serra, i comptarà amb la participació de professionals com Jordi Panyella de Pol·len Edicions, Marta Doncel de Som Energia o Jordi Rojas de la revista Opcions.

Mitjançant el pòdcast, Jornal.cat vol visibilitzar les aportacions positives que s’estan promovent des de l’economia social i solidària, a més de promoure un espai de trobada i de reflexió en el sector.

D’aquesta manera, Jornal.cat pretén consolidar el seu posicionament com a “mitjà de referència dels projectes que promouen una economia per la vida”, i “humanitzar l’economia des de la difusió de continguts multiformat que ens permetin arribar a nous públics”, assenyala Aina Serra.

“Hem de tenir les estructures de comunicació necessàries per fer d’altaveu a l’economia que ve”

Aquestes novetats arriben 16 mesos després que el Jornal.cat –nascut el 2005– fos reactivat per la cooperativa de comunicació La Sembra.

“Des que Jornal.cat s’ha posicionat com a mitjà d’actualitat de l’economia social i solidària, el gener de 2023, més de 43.000 persones diferents han llegit continguts sobre el sector; és clar que interessa la possibilitat de fer economia d’una altra manera. Hem de tenir les estructures de comunicació necessàries per fer d’altaveu a l’economia que ve”, apunta Aina Serra.

A més de renovar la marca corporativa, s’ha eliminat la paraula digital del descriptiu per mantenir el vincle amb l’actualitat del sector, alhora que s’obre la porta a l’impuls de continguts multiformat com pòdcasts, vídeos, llibres o edicions impreses.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram