8 al dia, el nou programa de Josep Cuní, a 8tv, es posar en marxa aquest dilluns amb una mitjana de 143.000 espectadors i un 6,8% de quota de pantalla. D’aquesta manera, el magazín informatiu va superar amb escreix l’audiència mitjana que la cadena obtenia fins ara en la mateixa franja (de 19 a 22 h), que era entre el 2 i el 3%. Al final, 8tv va tancar el dilluns amb una mitjana del 3,6% de quota.

En el moment d’iniciar-se 8 al dia, el nou espai de Cuní va aconseguir un share del 7%, superant el 6,4% de Temps de silenci, a TV3, però lluny del 21,1% de Sálvame, a Telecinco, i del 15,7% d’Ahora caigo, a Antena 3, segons informa l’Ara.

Després, la nova aposta televisiva de Godó va continuar força allunyat dels informatius de les cadenes espanyoles, i encara més del Telenotícies vespre de TV3, que va assolir un 21,4% de quota de pantalla.

Un espai 3D

Josep Cuní va començar el programa assegurant que amb el debut de 8 al dia començava també “el rellançament” de 8tv. “Una aposta del grup Godó que tots els catalans hauríem d’agrair, i no només perquè s’impulsa una televisió en temps de crisi, que no és poca cosa, sinó perquè representa també una ampliació de la normalització del país, justament ara que alguns semblen voler evitar-ho”, va afirmar el periodista de Tiana.

Segons els responsables 8 al dia, aquest serà un programa 3D: “directe, dinàmic i decidit”.