Tviso ha iniciat el seu procés d’internacionalització amb el llançament de l’agregador audiovisual al Regne Unit. L’start-up catalana ha escollit començar per aquest mercat per ser “molt madur i competitiu”. En aquest sentit, l’empresa considera que el gran nombre de canals de televisió i plataformes audiovisuals a la carta que hi ha “reuneix totes les condicions perquè Tviso es converteixi en un servei imprescindible per als espectadors d’aquest país”.

Impulsat pels creadors de Patatabrava i Series.ly, el servei de Tviso permet accedir a programes de televisió, sèries, documentals i pel·lícules disponibles a internet centralitzant l’accés a videoclubs en línia i televisions. Així doncs, els usuaris del Regne Unit tenen accés des d’un únic espai als continguts de BBC Player, Channel 4, Channel 5, ITV Player, Youtube, Netflix, iTunes, Goolge Play, Sky Go, Now TV o Wuaki.tv, i properament també a l’oferta d’Amazon Instant Video. A més, en els propers tres mesos se seguiran integrant funcionalitats, continguts i nous proveïdors, segons comunica l’empresa.

La següent passa en el procés d’internacionalització de Tviso serà al març amb el llançament del servei a Mèxic. L’empresa ha escollit aquest país “pels bons resultats obtinguts durant un experiment previ” que va fer en diferents mercats.