La campanya de micromecenatge per aconseguir el finançament de la quarta edició de l’Anuari dels silencis mediàtics ha assolit en dues setmanes els 8.000 euros que s’havia marcat com a objectiu. Davant l’èxit de la convocatòria, i amb els dies que queden fins a completar els 40 que dura la campanya, la junta directiva del Grup de Periodistes Ramon Barnils ha decidit ampliar el repte i arribar als 13.000 euros.

Si s’assoleix l’objectiu, un dels temes de l’Anuari d’aquest 2014 es convertirà en un llibre d’investigació. Així, els micromecenes triaran un dels reportatges en el qual s’aprofundirà aportant noves dades i visions diferents. El treball es publicarà durant la segona meitat de l’any en la col·lecció Periodistes, impulsada pel Grup Barnils i Edicions Saldonar.

Si no s’aconsegueixen els 13.000 euros, la diferència respecte als 8.000 inicials es destinaran a millorar la remuneració de les persones implicades en l’Anuari d’enguany i en reforçar l’estructura del Grup Barnils.