Després d’una campanya intensa, adaptada als nous temps i mediàtica —dissabte fins i tot TV3 va connectar amb la redacció—, l’èxit del primer dia de l’Ara és rotund. Diumenge a la matinada el projecte es va posar en marxa amb l’activació del web del nou diari multiplataforma, i durant el seu primer dia, on com la resta de digitals s’enfrontava a tota una jornada electoral, va aconseguir més de 16.000 visites per hora, segons va anunciar la seva editora.

Aquestes xifres es van veure acompanyades per l’èxit de l’edició impresa, que en sis hores va esgotar els 120.000 exemplars posats a la venda. La portada estava protagonitzada pel cirurgià Moisès Broggi, de 102 anys, i la primera catalana del 2010, Graciela Noguera, de 10 mesos.

Sota el titular El món que ve. 28-N. Sortim a buscar el futur, l’edició impresa incloïa un suplement especial on 83 personalitats d’arreu donaven la benvinguda al diari.