Des de la seva sortida, el diari Ara ha mantingut un frec a frec amb l’Avui en el nombre d’exemplars venuts. Així, el seu primer mes de vida, el nou rotatiu va col·locar 18.925 exemplars de mitjana diària (incloent la venda a quioscos i les subscripcions individuals i col·lectives), mentre que el diari d’Hermes va vendre’n 19.587, segons dades d’OJD. Al gener, van ser 17.442 per a l’Ara i 17.809 per a l’Avui; i al febrer, respectivament, 17.092 i 17.247 exemplars cadascun. Al mes de març, però, les aproximacions s’han acabat i l’Avui s’ha tornat a distanciar amb 16.912 exemplars, davant dels 16.077 de l’Ara.

Aquestes són les dades de vendes totals, ja que si s’agafen només les de Catalunya, la distància encara és una mica mes gran. En concret, al març, l’Avui va vendre 16.753 exemplars (de la resta, 159, no se’n determina el destí), mentre que l’Ara es va quedar en 15.656: en va vendre 263 a les Illes Balears, 113 a Múrcia, i 47 fora de l’Estat.

La Vanguardia, el més venut

Al mes de març, La Vanguardia va continuar essent el diari mes venut a Catalunya, amb 168.399 exemplars de mitjana diària (al febrer van ser 172.324). El van seguir El Periódico, amb 114.392 exemplars (114.282 al febrer); El País, amb 44.347 (50.418); El Punt, amb 18.089 (18.300); l’Avui, amb 16.753, i l’Ara, amb 15.656.

A continuació hi ha La Razón, amb 14.825 exemplars (15.551 al febrer); El Mundo, amb 12.792 (13.175); el Diari de Tarragona, amb 11.474 (11.018), que puja un lloc; el Segre, 10.877 (11.120), que en baixa un; Público, amb 8.923 exemplars (9.523 al febrer); Regió 7, amb 6.880 (6.836); i l’ABC, amb 6.425 (5.887).