La demanda de Telecinco contra el periodista Pablo Herreros, per a qui demana 3,7 milions d’indemnització i tres anys de presó, pot acabar girant-se en contra de la cadena. La nova campanya en resposta a la querella de Telecinco sol·licita a les marques que deixin d’anunciar-se a la cadena de Mediaset (amb més de 150.000 adhesions), i ja hi ha un anunciant que ha decidit seguir el consell, almenys de moment: Trivago.

El web comparador de preus d’hotels ha emès un comunicat on diu “entendre” la causa de la petició popular, i s’excusa en “motius contractual” per no retirar els anuncis immediatament. Això sí, assegura que aturarà la seva activitat publicitària al desembre per “estudiar detingudament la situació”.

Trivago assegura que està llegint i avaluant “tots” els missatges i comentaris que els usuaris li fan arribar a través del mail i les xarxes socials, però demana que s’aturi “l’assetjament” que està patint l’empresa a causa de l’allau de peticions que està rebent pel cas de Pablo Herreros.