La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha encarregat a l’empresa Accenture una consultoria sobre l’estratègia de gestió que s’ha de seguir en el futur. Segons informa CCOO, la setmana passada la direcció general de l’ens els va informar que, després de realitzar un concurs d’ofertes, s’havia adjudicat el projecte de pla per un cost de 100.000 euros.

El sindicat subratlla que Accenture, a més de consultora, també es dedica, a través de dues empreses del grup, Coritel i Accenture Outsourcing Services, a la prestació de serveis tecnològics i d’externalització i subcontractació d’activitats empresarials, les quals destaca que són les que més han contribuït al seu creixement els darrers anys.

Les línies bàsiques de la proposta estratègica encarregada es preveu que es coneguin durant el primer trimestre del 2011. Serà aleshores quan se sabrà si el model actual de les empreses de la CCMA, la seva capacitat productiva i la plantilla “es veuen amenaçats”, adverteix CCOO.

Si fos així, el sindicat assegura que “estaríem davant d’un repte de primera magnitud pel nostre futur laboral i professional i caldrà organitzar una resposta a l’alçada de l’amenaça”.