La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals deixarà d’emetre tota publicitat de jocs d’atzar i apostes en línia, inclosa d’aquella vinculada als continguts esportius, a partir del 30 de juny. La vicepresidenta de la CCMA, Núria Llorach, ha anunciat en la comissió de control parlamentari que la mesura era per a l’horari protegit, però finalment la supressió serà total.

L’erradicació d’aquest tipus d’anuncis es produirà a la televisió, la ràdio i els mitjans digitals, i no arribarà abans perquè fins al 30 de juny encara hi ha publicitat contractada amb anterioritat, ha explicat Llorach. La decisió s’ha pres malgrat no hi ha una modificació normativa que ho impedeixi.

La prohibició de la publicitat de jocs i apostes és una reclamació que ha fet en diverses ocasions el Consell de l’Audiovisual de Catalunya, que també demana eliminar la presència de personatges famosos en els anuncis.

L’ens regulador recentment s’havia dirigit a la direcció de la CCMA instant-la a suprimir aquest tipus d’anuncis en horari protegit, petició que ha estat atesa amb escreix.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram