La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals està treballant en una renovació de tota la seva oferta informativa, en el marc del procés de transformació que ha iniciat l’ens per actualitzar-se i adaptar-se als nous hàbits de consum.

La presidenta de la CCMA, Rosa Romà, ha explicat en la sessió de control parlamentari que s’obrirà un procés intern per redefinir quina ha de ser l’oferta informativa a través de les diferents finestres (mitjans, aplicacions, xarxes socials).

Aquest procés –que s’està dissenyant– comptarà amb la participació dels professionals de la casa, “qui també definiran cap a on volem anar, què volem acabar sent, quina oferta informativa hem de tenir i on volem ser més competitius”, ha afirmat Romà.

La presidenta de la CCMA també ha apuntat que, fruit de les necessitats dels mitjans, alguns projectes ja s’han començat a avançar, com ara “la transformació tecnològica que ha d’acompanyar tot aquest procés de renovació dels serveis informatius”.

TV3: com s’està cuinant el projecte de transformació més ambiciós dels informatius
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram