La direcció de Mitjans Digitals de la CCMA ha començat a treballar en un pla estratègic per “posicionar amb més força” en aquest àmbit les marques de TV3, Catalunya Ràdio i Super3. Segons ha explicat Saül Gordillo en la comissió de control parlamentari, el projecte pretén fer un “reposicionament estratègic” de les tres capçaleres per ser “més referencials” en el panorama audiovisual i digital català.

La voluntat és “prioritzar” TV3, Catalunya Ràdio i Super3 com “les marques de relació en la distribució dels continguts de la CCMA amb els usaris”, ha afegit Gordillo, director de Catalunya Ràdio i dels Mitjans Digitals de la Corporació.

Per altra banda, Saül Gordillo ha avançat que també es treballa per “reforçar el servei de vídeo de TV3 per fer-lo més competitiu i amb una filosofia més similar a la dels altres serveis de vídeo en streaming tipus OTT”.

Es tracta d’un projecte de llarg recorregut que tot just s’acaba d’endegar i que s’implementarà en els propers mesos, amb el convenciment que “suposarà un pas endavant en el paper de referència i lideratge de la Corporació en l’entorn dels mitjans digitals”, ha reblat Gordillo.