Malgrat és l’únic diari gratuït estatal que queda (després del tancament de Qué!, ADN i Metro), la difusió de 20 Minutos ha caigut per la retallada en els tiratges. Així, durant l’octubre va tenir una difusió de 599.102 exemplars, un 21% que els 758.230 del mateix mes del 2011. Amb tot, el gratuït ha augmentat lleugerament la difusió respecte al setembre (un 4,63% més), quan va ser de 572.580 exemplars.

El principal motiu d’aquesta disminució en la difusió es deu a la davallada publicitària (20 Minutos no ha notat un traspàs d’anunciants a mida que la competència anava plegant) i als números vermells que arrossega: durant els nou primers mesos de l’any, les pèrdues netes d’explotació han estat de 6,9 milions d’euros, un 81,58% més que els 3,8 milions del mateix període de l’any anterior. A més, el gratuït va tancar el 2011 amb unes pèrdues de 4,2 milions d’euros.