El gratuït 20 Minutos no ha començat amb bon peu el 2015 i ha seguit perdent difusió en els dos primers mesos, segons les dades de PGD. En concret, al gener va registrar una difusió diària mitjana de 351.763 exemplars, un 5,16% menys que els 370.920 de 2014, mentre que al febrer va assolir els 353.590 exemplars, un 7,82% inferior als 383.570 del mateix mes de l’any passat.

A banda, l’habitual creixement de la difusió de 20 Minutos entre gener i febrer, l’any passat va ser del 3,41%, mentre que aquest 2015 s’ha quedat en tan sols el 0,52%.

Cal recordar que, malgrat la caiguda interanual continua mes a mes, des del maig passat aquesta és d’un dígit i no pas dels dos, com era habitual fins aleshores. Això en part s’explica perquè abans es comparaven les dades de les cinc edicions actuals de la capçalera amb les vuit que tenia fins a l’abril de 2013.

Amb tot, en set anys, la difusió de 20 Minutos s’ha reduït un 66,84%, ja que ha passat dels 1.038.000 exemplars de difusió mitjana obtinguts el 2007 (la seva xifra més alta) als 344.193 del 2014 (el seu mínim anual).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram