La davallada en la difusió de 20 Minutos no s’atura. Si al maig va traspassar a la baixa la barrera simbòlica dels 400.000 exemplars (va registrar 391.000), al juny va continuar caient (360.130), i al juliol, com era de preveure (no es va editar tot el mes sencer), va tornar a fer el seu mínim històric. En concret, la xifra de difusió va ser de 315.930 exemplars, un 12,27% menys que el mes anterior, i un 25,75% inferior al juliol del 2012.

Malgrat ser l’únic gratuït estatal que queda al mercat, des de que es va quedar sol no ha parat de reduir la seva difusió. Hi contribueix el fet d’haver tancat set delegacions i haver-ne unificat quatre, però també l’estalvi que suposa la reducció de tiratge i pàgines.

L’objectiu del grup és potenciar l’edició digital  en detriment de l’impresa, però els ingressos publicitaris no permeten fer el salt definitiu. Per aconseguir-ho, a principis de mes va incorporar Hortensia Fuentes com a directora general comercial, que anteriorment havia estat directora executiva de Prisa Digital, on va impulsar la digitalització del grup.