La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat el passat gener va ser de 359,4 milions d’euros, un increment de l’11,1% respecte dels 323,6 milions registrats el mateix mes de 2021, segons InfoAdex. Amb tot, la xifra encara està un 7,9% per sota dels 390,2 milions de 2020, just abans de la pandèmia.

L’augment de gener es va produir en gairebé tots els àmbits amb les excepcions de les televisions, amb una inversió publicitària de 114,8 milions d’euros (un 1,4% menys que l’any passat), i les revistes, amb 6,5 milions (–0,2%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 28,2 milions d’euros en ràdio (+21,1%); 17,6 milions en diaris (+13,3%); 510.000 euros en revistes (+4,5%); 14 milions en exterior (+41,7%), i de 700.000 euros en cinema (+96%).

Finalment, la inversió en digital va ser de 177,1 milions d’euros (+17,2%), dels quals 64,2 en cercadors (+11,4%), 66,5 milions en webs (+21,5%) i 46,4 en xarxes socials (+19,6%).