InfoAdex ha donat a conèixer l’Estudi de la inversió publicitària a Espanya 2011, on estima que durant el 2010 la inversió real estimada del mercat publicitari es va situar en 12.883,8 milions d’euros a l’Estat, un 1,4% més respecte als 12.709 milions del 2009. Els mitjans convencionals, que acaparen el 45,4% del mercat (pugen un 1,1 punts respecte l’any anterior), han crescut un 3,9%, passant de 5.630,9 milions d’euros ingressats als 5.849,5.

D’aquests, les televisions continuen liderant la inversió publicitària, amb 2.471,9 milions d’euros, un 4% més que els 2.377,8 del 2009. Per la seva banda, els diaris han obtingut 1.124,4 milions d’euros, un 4,2% menys que els 1.174,1 de l’any anterior. Internet manté la tercera posició assolida l’any passat en volum d’inversió. En concret, aquest mitjà ha passat de 654,1 milions ingressats el 2009 a 789,5, xifra que suposa un increment del 20,7%. En volum d’inversió, el tercer lloc continua essent per a internet,

Per la seva part, la ràdio ha rebut durant el 2010 una inversió de 548,5 milions d’euros, el que suposa un augment del 2,1% respecte als 537,3 milions de l’any anterior, mentre que les revistes han passat dels 401,9 milions als 397,8 milions, un descens de l’1%. Finalment, els dominicals han ingressat 72,2 milions davant dels 68,9 del 2009, un 4,8% més.