L’agència de mitjans Arena Media, del grup Havas, preveu que aquest 2011 la inversió publicitària a l’Estat es situï en els 5.947,3 milions d’euros, un 1,7% superior als 5.849,5 milions del 2010. Amb tot, aquest percentatge és inferior al creixement obtingut entre els anys 2009 i 2010, quan va ser del 3,9%.

Els mitjans impresos, els únics que cauen

Per sectors, internet experimentaria el creixement més alt, un 14,8%, fins als 906,3 milions. Amb tot, la televisió continuaria essent el que rebria una major inversió publicitària, amb 2.476,8 milions (un lleu increment del 0,2% respecte als 2.471,9 milions del 2010), seguit dels diaris amb 1.092,9 (cauria un 2,8%).

En tercer lloc estaria internet amb 906,3 milions d’euros, i a continuació es situaria la ràdio, amb 557,8 milions (augmentarien l’1,7%); les revistes, amb 390,2 milions (baixarien un 1,9%), i els suplements i dominicals, amb 70,8 milions (-2%).