Durant els nou primers mesos de l’any, la inversió publicitària en mitjans va ser de 3.409,9 milions d’euros, un 6,6% menys que els 3.652,2 milions obtinguts durant el mateix període del 2010. Així ho indica l’estudi i2p de Media Hot Line i Arce Media. Amb tot, durant el tercer trimestre d’aquest 2011, la caiguda en la inversió ha estat del 7,8%, menys que els 11,5% del segon trimestre. L’estudi preveu que l’exercici podria acabar amb un 5,9% de descens en inversió publicitària.

Per mitjans, durant els nou primers mesos del 2011 hi ha hagut descensos en tots els suports, excepte internet, que amb 253,1 milions incrementa un 10% respecte l’any anterior. Els diaris són els que més cauen, un 11,6% (es queden en 703,1 milions), seguits de la televisió, amb un 7,8% negatiu (1.595,5 milions), les revistes amb un 4,3% menys (274,8 milions) i la ràdio, amb un 3,5% de negatiu (336,9 milions).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram