Els panelistes de l’estudi Zenthinela preveuen que el 2014 es tancarà amb un increment de la inversió publicitària del 0,3% (mig punt menys que en el pronòstic de fa un any), i que el 2015 el creixement serà major, de l’1,9%.

Amb tot, per a aquest any no s’esperen increments en tots els sectors. En concret, la previsió és que la inversió a dispositius mòbils creixi un 8,5%; a internet, un 5,5%; als canals de TV de pagament, el 4,6%, i a la TV generalista, el 4,4%.

Així doncs, el 2015, per a la resta es preveuen nous retrocessos, tot i que menors: del 5,9% a revistes; el 3,8% als diaris; el 6,1% als suplements, i l’1% a la ràdio.

Pel que fa a l’any que acabem de deixar enrere, Zenthinela pronostica caigudes en la inversió publicitària del 8% a revistes; el 5,2% a diaris; el 7,9% a suplements, i el 3,6% a la ràdio. Només creixerien les inversions a mòbils (6,5%), internet (+4,4%), TV de pagament (+3,5%) i TV generalista (+3,2%).