La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat a l’abril va ser de 437,1 milions d’euros, un increment del 5% respecte dels 416,5 milions registrats el mateix mes de 2022, segons InfoAdex.

El creixement es produeix en gairebé tots els àmbits, amb l’única excepció de la ràdio, que va facturar 34,5 milions d’euros, un 0,7% menys que a l’abril de 2022.

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 130,5 milions en televisió (+1%); de 19,4 en diaris (+8,2%); d’11,6 en revistes (+7,4%); de 0,7 en dominicals (+12,1%); de 24,1 en exterior (+15,9%), i d’1,2 milions en cinema (+52,9%).

Finalment, la inversió en digital va ser de 215,1 milions d’euros (+6,7%), dels quals 65,1 en cercadors (+4,3%), 88,1 milions en webs (+7,4%) i 61,9 en xarxes socials (+8,4%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram