Amb motiu del seu 50è aniversari, l’emissora musical de Prisa es renova completament i endega nova etapa. D’entrada, ha escurçat el seu nom a Los 40, eliminant el Principales, i ha estrenat un nou logotip. El canvi busca reflectir la transformació de la marca en una plataforma d’entreteniment digital, continguts audiovisuals i esdeveniments musicals. El lema amb què es presenta aquesta remodelació: Music inspires life.

“Los 40 és la nostra marca més internacional, amb presència a onze països i amb un gran potencial de desenvolupament i creixement a nivell global en l’entreteniment musical”, destaca Andrés Cardó, conseller delegat de Prisa Radio. “En vista dels grans canvis generacionals en la forma en què els nostres consumidors escolten música, ràdio i continguts, hem desenvolupat una nova estratègia que s’enfoca en ampliar el nostre abast digital, generant continguts nous i innovadors que responguin a les seves necessitats a totes les hores i moments del dia”, afegeix Cardó.

“L’impacte de l’streaming fa que actualment sigui un dels moments més importants en la història de la ràdio musical per transoformar-se i produir innovació en continguts multiplataforma i en xarxes socials”, remarca per la seva part Eva Cebrián, directora de les cadenes musicals de Prisa Radio. “La nostra transformació digital i de producte no només s’enfoca en millorar l’experiència en els diversos canals de consum i en diferents dispositius, sinó també a conquerir noves audiències i consumidors amb nous continguts i formats editorials innovadors en àudio, web i vídeo”, exposa Cebrián.