Vitaldent, Wilkinson, WC Net, Pronto i la pel·lícula El gato con botas. Aquests van ser els únics anuncis que va emetre dissabte passat La noria després de la massiva retirada de marques que ha patit el programa en dues setmanes. D’aquests, Wilkinson ja ha dit que el seu anunci es va emetre per un error de l’agència de mitjans.

El plantejament que s’ha fet Telecinco és si acabar amb el programa o esperar a què passi la tempesta i tot torni al seu lloc. De moment, ha optat per la segona opció. Cal tenir en compte que La noria continua liderant l’audiència (dissabte va fer un 16,3% de quota de pantalla i 1,9 milions d’espectadors), però la renúncia dels anunciants està passant factura, i més en una franja de prime time, tant econòmicament com per imatge.

Vinculacions a Antena 3

Aquest dilluns, Jordi González, ha trencat el seu silenci que mantenia des de l’anterior dissabte, quan al programa va defensar la polèmica entrevista i va acusar els mitjans de “linxament” (en la darrera emissió no es va referir al tema). Així, a El món a RAC1, ha assegurat que el blocaire que va impulsar el boicot, Pablo Herreros, està vinculat a Antena 3, ja que “havia treballat a Espejo público”.

Segons ell, tot plegat és “desmesurat” i un “despropòsit”, i respon a una campanya d’“interessos comercials” d’altres cadenes. Tot no voler acusar directament ningú perquè no en tenia proves, ha deixat entreveure que es tractaria de la cadena de Planeta.

Sobre la continuïtat de La noria, González s’ha mostrat convençut que tot es calmarà i d’aquí un temps ningú s’enrecordarà, i que el programa seguirà “com a mínim” fins l’estiu. El periodista ha aprofitat el micròfon de RAC 1 per defensar l’entrevista a Rosalía García, recordant que la mare del Cuco (acusat d’encobriment en l’assassinat de Marta del Castillo) havia estat “en les mateixes condicions” que a La noria a espais de Cuatro i Antena 3.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram