Què s’entén per publicitat de proximitat? Què la diferència de la publicitat a gran escala? Quin valor li dona a la publicitat de proximitat el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya? Com veuen els mitjans l’evolució de la publicitat local en els darrers anys i la perspectiva per als propers?

Aquestes i d’altres qüestions es plantejaran aquest dimecres 14 (a les 18 h) en el debat Publicitat de proximitat: futur i perspectives, organitzat per Comunicació 21 a l’Espai Línia de Barcelona. Hi participaran Miquel Campmany, degà del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya; Josep Ritort, secretari general de l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC), i José Manuel Casasnovas Roldós, conseller delegat de Roldós Media, moderats pel periodista Quim Miró. Posteriorment, hi haurà un torn de preguntes del públic assistent.

Durant la sessió també s’abordarà la creativitat publicitària en el món local; l’efectivitat i el retorn de la publicitat de proximitat; la relació de l’administració i el diner públic amb la publicitat i el món local; el pes de l’AMIC i la Premsa Comarcal en el seu desenvolupament, i el paper de la publicitat local en un món global, entre d’altres.

La sessió forma part del cicle que durant els propers mesos abordarà diversos temes relacionats amb els mitjans, el periodisme i la comunicació de proximitat.

L’Espai Línia està situat al carrer Girona 52 de Barcelona, i l’entrada és lliure. A tots els assistents se’ls entregarà gratuïtament un exemplar de la revista Comunicació 21.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram