LaviniaNext, agència de solucions end to end del Grup Lavinia, i Visyon, empresa de consultoria i serveis en tecnologies emergents, uneixen forces per desenvolupar propostes conjuntes en l’àmbit de la realitat virtual. L’objectiu de l’aliança és sumar esforços i aconseguir un major posicionament en el camp de les “noves experiències audiovisuals”.

L’acord se centra principalment en la creació de projectes de realitat virtual amb cinc grans fases estratègiques, entre les quals la gestió de clients, el desenvolupament creatiu, l’adquisició d’imatges 360, la programació i la instal·lació en esdeveniments.

“Les tecnologies emergents com la realitat virtual seran una peça clau en les noves estratègies de comunicació de les marques per establir vincles emocionals amb els seus públics objectius”, assenyala Pere Pérez, CEO de Visyon. “És per això que la millor forma d’implementar estratègies innovadores de manera efectiva és treballar conjuntament amb les agències de comunicació per aportar el màxim valor a les campanyes de màrqueting digital i nous formats de contingut”, afegeix.

“Des de LaviniaNext estem encantats de poder col·laborar amb una empresa líder en realitat virtual i posar a disposició tots els nostres coneixements estratègics i creatius de les marques i del món audiovisual”, assenyala per la seva part Carlo Rombolá, general manager de LaviniaNext.

L’objectiu final de l’acord és impulsar el mercat de la realitat virtual a escala internacional aconseguint la col·laboració de grans marques i potenciant la seva presència en esdeveniments.