La nova editora del Diari de Sabadell, Novapress Edicions, ha culminat la renovació de la històrica capçalera iniciada a l’abril. Així doncs, després de dos mesos i mig de treball i consolidar l’equip, la publicació ha estrenat el nou disseny de l’edició impresa i ha posat en marxa un nou web.

El redisseny del Diari de Sabadell inclou un nou logotip i una nova maquetació. A més, el mitjà incorpora noves seccions (en el futur n’hi haurà més) i amplia continguts.

Pel que fa a l’edició digital, el web s’ha reorientat cap a la immediatesa informativa, el servei i la interacció amb els lectors, i s’ha complementat amb un increment de la presència a les xarxes socials, en la línia dels nous hàbits de consum.

La renovació del Diari de Sabadell no és només estètica, sinó també de model editorial i d’organització de la redacció, ressalta el mitjà.

“En aquest emprendiment ens guia un sol objectiu, ambiciós i tremendament estimulant: fer del Diari de Sabadell un referent al món de la premsa local moderna, demostrant que (encara) es poden guanyar diners fent periodisme de qualitat i de serveis”, assenyala l’editor, Marc Basté. “La nostra hipòtesi és senzilla i transparent: el bon periodisme és rendible”, afegeix al respecte.