L’Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals de Catalunya (TAC) ha rebut diverses queixes que mostraven el “malestar” pel gir que han donat els continguts de la segona temporada de Polseres vermelles, guanyadora d’un Premi Zapping l’any passat.

TAC recorda que, en la primera temporada, la trama contenia valors com “l’esperit de superació, l’amistat, la fortalesa o l’optimisme”. En canvi, en la segona considera que es projecten temes “més delicats”, com ara “el suïcidi i els impulsos d’autolesió, les relacions sexuals entre menors sense un context prou sòlid, i un dramatisme més omnipresent i obscur”.

Per a l’Associació, aquests continguts requereixen “una visió més profunda i plena de matisos quan es dirigeix al públic juvenil”. Per això, demana a TV3 i Filmax un “compromís” perquè els continguts de Polseres vermelles “no traeixin l’esperit inicial i siguin enriquidors” per als seus seguidors adolescents i preadolescents, i perquè els pares “puguin tornar a confiar en el producte”.