La sisena edició de la Setmana del Talent Audiovisual se celebrarà de l’1 al 4 de desembre amb un format híbrid online i presencial. La iniciativa impulsada pel Clúster Audiovisual de Catalunya segueix creixent i comptarà amb la participació d’unes 130 empreses del sector.

L’objectiu de l’esdeveniment és connectar el talent emergent i la indústria per innovar i trobar nous formats, i esdevenir un punt de trobada clau per al sector audiovisual.

L’acte central és el Pitching Audiovisual (dijous i divendres), en què una setantena d’estudiants de 20 centres universitaris presentaran davant de representants d’empreses i professionals del sector 36 projectes (deu més que l’any passat): 15 en la categoria de ficció, cinc en no-ficció, cinc més en formats televisius, cinc en noves finestres, i sis en videojocs.

En el conjunt de les cinc edicions prèvies del Pitching Audiovisual es van presentar més de 130 projectes, un 40% dels quals han estat produïts o estan en fase de producció, segons destaca l’organització. És el cas, de la sèrie d’animació Días de mierda, guardonada amb el Premi Tube d’Assaig 2019, i que actualment està en emissió a la plataforma Filmin, o l’èxit televisiu de Les de l’hoquei, projecte presentat al el 2016 i que va captar l’atenció de Brutal Media i TV3.

El programa de la Setmana del Talent Audiovisual es completa amb taules rodones, ponències, sessions amb experts i de networking, i el mercat de nous professionals.