El grup Edicions i Comunicació Costa Daurada (Edicosta), editora de la publicació quinzenal La Vila, llançarà aquest mes i durant tota la temporada estival sengles capçaleres dirigides al turisme rus i anglès en les respectives llengües. L’objectiu és aconseguir nous lectors i promocionar el territori entre aquests mercats turístics en auge.

Новости Коста-Дорада i The Village informaran sobre l’actualitat de la Costa Daurada, els serveis que s’hi ofereixen i l’agenda social, cultural i esportiva de les poblacions on es distribuiran: Tarragona, Reus, La Pineda, Cambrils i Salou.

En un moment complicat quant a la publicitat als mitjans, les noves capçaleres ocupen nínxols de mercat que permetran Edicosta captar nous anunciants que es vulguin dirigir al turisme rus i anglès.

“Aquestes noves capçaleres no només ens permetran arribar a un nou mercat, sinó consolidar el prestigi d’una empresa que s’esforça dia a dia en consolidar la qualitat dels seus productes, el servei eficaç cap als seus lectors i la fidelitat dels seus clients”, assegura Rosa Valls, gerent de les noves publicacions.